Condes course planning - discussion forum
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Hold kominationer ved stafet

Posted by Rasmus Ejlersen 
Hej Finn

Jeg er i gang med at lave baner til et stafet løb men condes driller mig en lille smule og vil ikke vise mig stafet hold kombinationerne.

Derfor prøvede jeg at lave et løb med samme kombinationer som du bruger i din hjælp menu under Condes relay support - [www.condes.net]

Mit problem opstår når jeg indsætter den sidste "tur-gafling", der gør at 1. tur skal have 38 og 39 mens 2. tur skal direkte til nr. 40.
Når jeg indsætter før nævnte gafling så vil Condes ikke længere vise mig hold-kombinationerne.
Kan det passe at det er sådan eller er det mig der lave en eller anden dum fejl?

med venlig hilsen
Rasmus Ejlersen
Sønderborg Orienterings klub
Finn Arildsen
Re: Hold kominationer ved stafet
April 25, 2010 10:24PM
Hej Rasmus

Tak for din melding. Det er bestemt en fejl i Condes, at hold-kombinationerne ikke vises for den pågældende stafet-bane. Det vil blive rettet ved førstkommende lejlighed og rettelsen vil være at finde i version 8.2.5, når denne frigives i nærmeste fremtid.

v.h.
Finn
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 62.5 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********  **     **  **      **  **    **  **     ** 
    **     **     **  **  **  **  ** ** **  ** *** ** 
   **      **     **  **  **  **  **  ****  **     ** 
   **      **     **  **  **  **  **   ***  **     ** 
   **       *******    ***  ***   **    **  **     ** 
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator