Condes course planning - discussion forum
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

ændring af farver

Posted by Casper 
ændring af farver
April 14, 2005 10:01PM
hej finn..

jeg villle lige høre hvordan man ændre farverne på postdefinitionene, til f.eks. lilla, i stedet for den normale sort..? og hvordan man kan ændre farver så postcirklen bliver f.eks. rød, og postnummeret sort...?

er det muligt...?

hilsen casper...

PS: condes er et super program og jeg bruger det meget ofte til træning, perfekt... smiling smiley
Finn Arildsen
Re: ændring af farver
April 14, 2005 10:58PM
Hej Casper

Det er desværre ikke muligt at ændre farver på posbeskrivelserne i den nuværende version af Condes. Jeg arbejder på en ny version 8, hvor dette, blandt mange andre nye ting, vil være muligt. Det er planen, at den nye version kommer senere i år.

Til gengæld er det muligt at ændre farven på postcirkler, numre mv. Dette gøres ved hjælp af menuen Banepåtryk / Indstillinger. Her kan man ændre banepåtryksfarven. Den samme farve gælder både for cirkler og numre, så man kan altså ikke have nummeret i en anden farve end cirklen.

Det lyder nu også lidt usædvanligt at du har brug for forskellige farver på cirkel og nummer. Kan du forklare lidt om baggrunden for dette?

v.h.
Finn

PS: Tak for de pæne ord.
Re: ændring af farver
April 15, 2005 03:36PM
hej finn...

det er ikke fordi jeg har brug for, men jeg så på en bane der var lavet i condes, at cirklen havde en anden farve end tallet og det kunne jeg ikke rigtig forstå...

hilsen casper...
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 62.5 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically.
 ********   **    **  **    **  **    **  **    ** 
 **     **  ***   **  **   **   ***   **  **   **  
 **     **  ****  **  **  **    ****  **  **  **   
 **         **  ****  **  **    **  ****  **  **   
 **         **   ***  **   **   **   ***  **   **  
 **         **    **  **    **  **    **  **    ** 
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator