Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

postdefinitioner går grassat ved løbsdataændring

Hej Finn
Vi har ved en fejl døbt et løb vi skal have inden længe med forkert årstal.
Ved at gp ind i "filer/rediger løbsdata" kan dette ændres. Desværre går postdefinitionerne helt i udu og viser kun noget snavs hvor man kan genkende overskriften og Condes versionen. Ingen felter eller definitioner kan ses.

hvad gøres?

Mange hilsner

Flemming Hjorth Jensen
Hvalsø OK
Hej Flemming

Jeg har på fornemmelsen at du kan være løbet ind i et problem, som tidligere har "spøgt", nemlig at når man går ind i den dialog, hvor man ændrer løbsbetegnelsen, så ændrer Condes udskriftsmålestokken bag om ryggen på en. Og vel at mærke ændres udskriftsmålestokken til et tilfældigt tal. Hvis udskriftsmålestokken er tilpas absurd, så vil postbeskrivelsen blive så ekstremt lille, at man ser præcis hvad du beskriver.

Jeg mener at problem er løst i de seneste versioner, selv om det spøgte et stykke tid.

Hvilken version af Condes bruger du?

Jeg kan under alle omstændigheder anbefale at opdatere til den seneste, som i skrivende stund er ver. 7.5.5

v.h.
Finn
Hej Finn
Min version var 7.5.3, og med download af 7.5.5 så er der ingen problemer.
Mange hjertens tak. Filerne ryger til trykkeri i morgen, så det var lige på det sidste.

Flemming Hjorth Jensen
Hvalsø OK
Author:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 62.5 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator