Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Afmærket rute

Posted by Emil 
Afmærket rute
August 16, 2017 11:29AM
Jeg er banelægger til en ungdoms konkurrence i en skov uden specielt mange stier. Jeg tænkte derfor, at afmærke mine egne stier i terrænet med snitsling. Jeg vil gerne markerede dette på kortet, men kan ikke finde ud af, hvordan man gør. Den afmærkede rute er ikke direkte mellem 2 poster, men et vejvalg på nogle stræk. Er det muligt, at lave afmærket rute i condes som ikke er i forbindelse med en post? Jeg har vedhæftet et billede hvor i kan se et eksempel på det jeg gerne vil lave.
Attachments:
open | download - 20904232_10208536631047441_363625498_o.jpg (117.5 KB)
Finn Arildsen
Re: Afmærket rute
August 16, 2017 11:42AM
Hej Emil

Der findes ikke i Condes en funktion til at tegne ekstra stier. Du kan evt prøve at bruge funktionen, som er beregnet til at tegne afgrænsningslinjer med. Man kan tegne disse linjer og bøje dem efter behov. Man kan ikke stiple dem, men man kan vælge farve og tykkelse.

Der findes en banetype, som hedder "afmærket bane med poster". Den har en linje (orange, men farven kan ændres) fra start til mål. Man kan bøje linjen, så den følger den rule, som løberen skal følge. Man kan imidlertid ikke "nøjes" med at have denne linje på en del af banen, så måske er denne banetype ikke så velegnet til det, du gerne vil opnå.

Hilsen
Finn
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 62.5 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator