Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Funktion til at vise "ikke brugte poster"

Posted by Kristian Øllgaard 
Hej..

Jeg er nybegynder i CONDES (som jeg finder fortræffeligt). Når man lægger baner og flytter rundt på poster og ændrer baner, kan det efterhånden blive en smule uoverskueligt, hvilke poster man har taget fra en (eller flere) bane(r), og som dermed potentielt står på "alle poster"-kortet, men som man ikke bruger aktivt på en bane. Har man flere baner i spil er det let at "glemme" en inaktiv post.

Må jeg derfor ikke foreslå en funktion der kan vise "ikke-brugte poster". På den måde vil det være nemt hele tiden at følge med i aktive poster i takt med at baner ændres.

mvh
Kristian Øllgaard
Finn Arildsen
Re: Funktion til at vise "ikke brugte poster"
March 25, 2006 08:25PM
Hej Kristian

Det lyder som en god idé, som jeg straks vil skrive ind i ønskelisten for næste version.

En anden måde at få et overblik over "ikke-brugte poster" er Post/Bane-oversigten, som du kan få frem via Post-menuen. Den viser en oversigt over samtlige poster og hvilke baner, de bruges på.

v.h.
Finn
Hej Finn..

Det lyder godt. Simpelt ville det være hvis det blev vist som en "bane" i valgboksen sammen med andre baner og "alle poster".

mvh
Kristian / OK GORM
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 62.5 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator