Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Nummerplacering ved kortskift

Posted by Kristian 
Nummerplacering ved kortskift
December 29, 2016 04:34PM
Hej

Jeg er ved at lave træningsløb. Jeg har et kortskifte (pga. et lille løbsområde), og en post, jeg bruger på hver kortdel. Jeg kan flytte postnummereringen (altså post nr. 1, 2, 3, osv.) som altid, så den står hensigtsmæssigt, men det slår tilsyneladende kun igennem på "Del 1" af banen, når jeg manuelt placerer den. På "Del 2" placeres den på default plads (og altså ikke på samme placering, som jeg har sat den) uden at jeg kan ændre på det. Resultatet er, at nummeret kommer til at stå ind over en anden postcirkel, og det ser ikke godt ud.

Er der en workaround til det?

mvh
Kristian
Finn Arildsen
Re: Nummerplacering ved kortskift
December 29, 2016 04:48PM
Hej Kristian

Oppe oven over kortvinduet er der et felt, hvor man kan vælge hvilken del af banen, der vises. Postnumre, som skal være specifikke for en bestemt del af banen, fx hvis samme psot går igen på to dele, placeres når den pågældende bane-del vises (er valgt i feltet ovenover kortet).

Placeringen der vises, når hele banen vises, er den, som gælder for del 1.

v.h.
Finn
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 2 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator