Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Brugen af loop

Posted by Rudolf Sørensen 
Brugen af loop
November 16, 2016 10:31PM
Hej Finn

Jeg har lavet en bane med 3 sløjfer - dette skulle gerne resultere i 3 baner, hvor alle 3 sløjfer løbes.
Jeg har prøvet at indsætte loops, men når jeg trykker OK (for gem) sker der ingenting.
Når jeg vender tilbage til baneredigering er loopsne ikke gemt.

Kan du hjælpe - hvilket du sikkert kansmileys with beer
Finn Arildsen
Re: Brugen af loop
November 16, 2016 10:51PM
Hej Rudolf

Jeg vil naturligvis gerne hjælpe.

Hvis du har indsat en loop i banen, så er næste skridt at indsætte poster i hver af grenene i loopen. Hvis du klikker OK uden at have indsat mindst en post i en af grenene, så fjernes loopen igen (oprydning af tomme elementer), når du klikker OK.

Tror du, det er her hunden ligger begravet?

vh
Finn
Rudolf Sørensen
November 17, 2016 01:56PM
Hej Finn

Har nu prøvet loop, og enten vil det ikke lykkedes for mig eller så er loop ikke det rigtige værktøj.

Min plan er, at løbere løber til post 201 og derefter splittes de ud på de 3 sløjfer. Alle løbere skal løbe de samme sløjfer bare ikke sammen.

Jeg har vedhæftet condes filen - jeg vil egentlig gerne selv prøve - så måske kan du guide mig her eller kunne vi måske ringes ved på 6178 0332
Finn Arildsen
November 17, 2016 02:16PM
Hej Rudolf
Jeg har sendt dig en e-mail med en kopi af det løb, du vedhæftede, hvor jeg har lagt loopen ind. Ud fra det, du beskriver, så mener jeg, at denne (simple) loop med 3 grene opfylder ønskerne. Med 3 grene i loopen opstår der 6 variationer på banen, og hver af disse kan udskrives hver for sig.

v.h.
Finn

PS: Jeg har fjernet den vedhæftede fil, så eventuelle "interesserede" ikke kan aflure dine postplaceringer og baner til løbet.
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 2 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator