Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Klipning af delstræk

Posted by Jakob Vang 
Klipning af delstræk
August 18, 2005 10:21AM
Hej Finn

Der er problemer i 7-5-2 med at klippe i stræk linjen, hvis jeg klipper hvor de krydser hinanden,
og går videre til den næste bane og klipper der, kan den ikke adskille de enkelte baners klip fra hinanden.

Desuden har jeg et lille problem når jeg eksporterer til EPS, hvor teksten skrider lidt ud til højre i signaturboksen.
Hilsen
Jakob
Finn Arildsen
Re: Klipning af delstræk
August 18, 2005 10:29AM
Hej Jakob

Knæk og klip i et delstræk mellem to poster går normalt igen på alle baner, som har det pågældende delstræk.

Det er derfor, at du oplever, at når du klipper et delstræk, så vil klippet også findes på de andre baner, som bruger strækket.

Man kan fortælle et delstræk, at det skal opføre sig specifikt for en given bane. Det gør du ved at dobbeltklikke på delstrækket og vælge, at delstrækket er specifikt for banen. Derved vil knæk og klik kun blive brugt på den pågældende bane.

Med hensyn til tekst i EPS-filen, vil jeg meget gerne, om du vil sende mig en kopi af OCAD-filen, hvis det er korttekster, det drejer sig, eller forklare nærmere, hvor problemet findes. Så vil jeg kigge nærmere på det snarest.

v.h.
Finn
Re: Klipning af delstræk
August 18, 2005 02:32PM
Hej Finn
Tak for svaret vedrørende klipningen.

Angående eps. så er det når jeg eksporter banerne til eps .
altså tekst og numre i definationerne der skrider, det ses især hvis man har en lang tekst øverst.
Jeg kan godt sende en fil hvis det er nødvendigt.

Hilsen Jakob
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 62.5 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator