Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Problemer med udprintning af o-kort

Posted by Flemming Larsen 
Hej Finn Arildsen.
Jeg har for kort tid siden opgraderet Windows 8 til 8.1 samt installeret Condes 9. Min printer er af mærke HP C5180.
Efterfølgende har jeg dog konstateret, at der opstår en fejl, når jeg vil udprinte et kort via Condes.
Fejlen består i, at papiret i printeren sætter sig fast i valserne med efterfølgende besvær med at fjerne papiret igen.
Der er ingen printerproblemer i øvrigt, men kun når jeg forøger at udprinte kort og/eller postdefinitioner via Condes,
hvilket jeg har forsøgt mange gange, men desværre med samme resultat.
Jeg har nu efterfølgende prøvet at eksportere kortet til en pdf-fil, og så er der ingen problemer med udprintningen!
Har du et godt råd?
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Flemming Larsen, HSOK
Finn Arildsen
Re: Problemer med udprintning af o-kort
February 05, 2014 06:56PM
Hej Flemming

Det lyder ikke rart. Når Condes skriver ud, så kommunikerer programmet ikke direkte med printeren - al kommunikation går gennem Windows, og Condes ved ikke noget om den printer, udskriten kommer ud på.

Jeg ville nok undersøge, om der findes en nyere version af printerdriveren. Ud over dette, har jeg vist desværre ikke nogen gode ideer.

Venlig hilsen
Finn
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 62.5 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator