Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Skift mellem licenskode

Posted by John pihl 
Skift mellem licenskode
January 01, 2014 10:36AM
Hej,
Godt nytår.
Jeg mener jeg for år tilbage, dvs i tidligere versioner af Condes, kunne ændre licenskoden frem og tilbage mellem de 2 klubber jeg lavede løb for. Det kan jeg ikke i Condes9. Ændringen godkendes, men når jeg igen åbner Condes9 så er det den oprindelige licenskode der igen er aktiv?
Finn Arildsen
Re: Skift mellem licenskode
January 01, 2014 09:53PM
Hej John

Der er ikke bevidst ændret på hvordan skift af licenskode håndteres.

Dog tror jeg, at der findes en uhensigtsmæssighed. Når man kører programmet direkte efter installeringen (ved at sætte flueben ved "kør Condes" i installationsprogrammet) så kører det tilsyneladende med administrator-privilegier. Indtaster man licensen på dette tidspunkt bliver den skrevet i Windows-registreringsdatabasen på en måde, så den kun kan ændres ved med administrator-rettigheder. Det vil jeg se om jeg kan ændre, så det bliver mere hensigtsmæssigt.

I mellemtiden kan du ændre licenskoden ved at køre Condes som administrator. Højreklik på Condes-ikonen og vælg "kør som administrator".

v.h.
Finn

Edited 3 time(s). Last edit at 01/01/2014 10:43PM by finn.
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 4.88 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator