Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Demaskér objekt

Posted by Kim Find Andersen 
Demaskér objekt
September 25, 2013 05:54PM
Hej Finn

Tilykke med version 9.
Jeg sidder og kikke den igennem, det ser meget fint ud, så jge glæder mig til at lave en træning.
Jeg kan dog ikke finde "demaskér objektet", som bliver omtalt når man klikker på maskér kort på Canvas menuen.
Det lyder ellers som en lækker detalje.

/Kim
Finn Arildsen
Re: Demaskér objekt
September 25, 2013 10:46PM
Hej Kim

Det kan jeg godt forstå. Det kan jeg heller ikke. Det er en beklagelig fejl, som jeg vil sørge for at få rettet snarest muligt.

v.h.
Finn
October 16, 2013 07:03PM
Hej Finn

Jeg har lige opgraderet til version 9.0.3 som lover fix af "Mask Map: Functionality to add holes to the mask not accessible."
Men jeg kan ikke finde det objekt der kan lave huller i et maskeret kort.
Kan du forklare hvordan det skal gøres?

/Kim
Finn Arildsen
October 16, 2013 07:59PM
Hej Kim

Der findes en udførlig beskrivelse af hvordan man bruger maskering af kortet i on-line hjælp,artiklen "Masking the map", som ligger under "How to (Graphics layout)". Denne artikel findes også på nettet på adressen: [www.condes.net]

Jeg håber, dette kan hjælpe dig på vej - ellers er du naturligvis velkommen til at kontakte mig igen.

v.h.
Finn

Edited 2 time(s). Last edit at 10/16/2013 08:02PM by finn.
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 2 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator