Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Hurtig bane

Posted by Jørgen Damgaard 
Hurtig bane
September 16, 2013 08:14PM
Jeg ærgrer mig lidt over,a t jeg ikke kan lave en hurtig bane i condes 9. I condes 8 var det muligt at lave en hurtig bane ved at placere poster undervejs. I condes 9 kommer jeg hele tiden ud af "banelægningsmode", når jeg placerer en ny post. Hvis du forstår?
Jeg skal altså for hver ny post klikke på delstrækket og dernæst på "indsæt en post på delstrækket". Tidligere blev delstrækket "hængende" ved musemarkøren, og jeg kunne bare klikke på næste ønskede postplacering.
Finn Arildsen
Re: Hurtig bane
September 17, 2013 01:19PM
Hej Jørgen

Dette er en beklagelig fejl, som vil være i næste opdatering. Jeg samler lidt op på de fejl, som findes her i den første tid efter Condes 9 blev udgivet. I løbet af denne uge regner jeg med at sende en opdatering ud.

v.h.
Finn
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 2 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator