Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

1 mands stafet

1 mands stafet
April 09, 2013 01:50PM
Jeg vil forsøge at omdanne en stafet-bane med 2 ture til en 1-mands-stafet (samme deltager løber både 1. og 2. tur).
Jeg vil bruge 1. posten som skifte-post fra "1. tur" til "2. tur", så løberen ikke skal passere mål 2 gange.

Jeg har lavet en besværlig løsning, hvor jeg udvælger 4 kombinationer på de 2 ture og laver 4 nye baner (1A, 1B, 1C og 1D), der indeholder de 2 ture minus målgang på 1. turen. De 4 baner har så kortvend på den første post efter 2. passage af 1. posten (jeg kan jo ikke lave kortvend på post 1 !)

Er der en nemmere måde at gøre det på ?
Finn Arildsen
Re: 1 mands stafet
April 09, 2013 03:49PM
Med fare for at jeg ikke 100% har forstået dit koncept...

Et alternativ er at fortsætte med at bruge en stafetbane, men lægge sløjferne ind to gange efter hinanden, så de optræder som to gaflinger.

Condes 9 tilføjer funktionalitet til at håndtere sløjfer a la Jættemilen og butterflies. Hvis hver sløjfe i din en-mandsstafet ikke indeholder flere gaflinger, så vil du kunne bruge denne funtkonalitet. Men det hjælper desværre ikke på kort sigt.

v.h.
Finn
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 2 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator