Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Windows 8

Windows 8
February 20, 2013 02:08PM
Hej Finn

Efter at jeg har fået Windows 8 giver installationen af Condes fejl. Jeg har været nød til at køre installationen i kompatibel tilstand for at få det til at virke.

MVH Kurt Laier Andersen, Faaborg OK
Finn Arildsen
Re: Windows 8
February 20, 2013 02:33PM
Hej Kurt

Mange tak for info. Jeg har ikke selv nogen erfaringer med Windows 8, men har hørt fra andre, at de ikke har oplevet problemer.

Jeg kan derfor ikke svare på, hvad det skyldes, at du har måttet køre installationen i kompatibel tilstand (jeg ved vist ikke præcist hvad det er). Giver det gener under afviklingen af programmet?

Har du prøvet at afinstallere og gen-installere?

v.h.
Finn
February 21, 2013 06:49PM
Hej Finn

Kompatibel tilstand er en mulighed der har været i Windows siden XP, hvor du i egenskaber kan vælge at køre et program som om det er en ældre version af Windows.
Jeg har ikke problemer med at bruge programmet. Nu er jeg så lige ved at downloade den nye version 8.3.2 så må vi se om den gør det samme.

Mvh. Kurt
February 21, 2013 06:54PM
Hej Finn

Det har åbenbart bare været en knast.
Med den nye version gik det fint, uden brug af kompatibel tilstand.

Mvh. Kurt.
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 4.88 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator