Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

EPS fil

EPS fil
July 09, 2005 10:14AM
jeg har forsøgt at eksportere baner i condes til en EPS fil, for at få dem trykt på et trykkeri, men jeg vil gerne have baggrundskortet med på hver bane, men det kan jeg tilsyneladende ikke, hvad gør jeg så?
Finn Arildsen
Re: EPS fil
July 09, 2005 10:18AM
Hej Niels Jørgen

Hvis baggrundskortet er et OCAD-kort, så skulle det gerne komme med i EPS-filen.

Desværre understøtter Condes endnu ikke at et bitmap-kort kommer med.

Tilfældigvis arbejder jeg i øjeblikket i dette område af programmet, så der kommer nok en version i løbet af et par uger, som kan.

v.h.
Finn
July 09, 2005 10:26AM
det er så det der er i vejen, det er et bitmap kort da kortet er tegnet i et andet program end OCAD. tror du at ændringen er tilgængelig inden 1 august, ellers må jeg finde en anden løsning.
mvh.
niels jørgen
Finn Arildsen
July 12, 2005 06:18PM
Det kan jeg desværre ikke love, men jeg håber på det.

v.h.
Finn
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 62.5 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator