Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Kan ikke køre condes

Posted by Thomas Holst 
Kan ikke køre condes
June 17, 2011 07:46PM
Hej.

jeg kan ikke køre condes når jeg klikker på skrivebords ikonet til sker der ikke noget.

jeg har prøvet at køre som administrator, samt at køre condes i tilstand for både windows vista samt winxp. men programmet starter stadigt ikke op.

jeg har windows 7 instaleret.

prøvede lige for sjov om det virkede på min mini laptop det gjorde det. men skærmen er så lille kan ikke arbejde på det.

nogen der kender til problemet?
Finn Arildsen
Re: Kan ikke køre condes
June 17, 2011 09:39PM
Hej Thomas

Kan det være din anti-virus, som ikke kan lidt Condes? Hvilken version af Condes bruger du? Prøv evt. at slå anti-virus fra midlertidigt for at se om det gør nogen forskel.

v.h.
Finn
hej Finn.

Jeg har prøvet at slå comodo internet security fra, både under installationen samt under kørsel af programmet.

Condes vil stadigt ikke starte op, bruger den nye version fra denne side.
Condes 8.2.14, 13. juni 2011

Kan kun få det til at virke i Winxp på laptoppen. som kører det samme antivirus program.

mvh
Thomas
Finn Arildsen
June 20, 2011 09:41PM
Hej Thomas

Er du helt sikker på at alt Comodo er slået fra?

Hvis du har en Comodo fra før ca. marts i år, så vil jeg anbefale dig at opdatere den. Jeg havde kontakt til Comodo omkring det tidspunkt, hvor de lagde Condes ind i Comodo's whitelist. Men naturligvis ikke med tilbagevirkende kraft.

Læs evt. dette fra Comodo:
[help.comodo.com] om hvordan du kan checke om din Comodo har Finn Arildsen som trusted software vendor.

v.h.
Finn

Edited 2 time(s). Last edit at 06/20/2011 09:46PM by finn.
Hej Finn

Jeg er helt sikker på jeg har lukket comodo regtigt.
samt den er fuldt opdateret.

jeg undre mig når jeg installere condes 8 står den stille ca 10 sekunder når den er nået til wcondes.exe vedhæftet billede.

prøver lige at afinstallere comodo helt uden internet. og se om det hjælper.
hej Finn.

Det viste sig det ikke er nok at lukke comodo ned. prøvede at afinstalere det helt.
Da kørte Condes 8 perfekt.

så jeg må se lidt på indstillingerne i comodo.

mvh
Thomas
Finn Arildsen
June 21, 2011 09:05PM
Hej Thomas

Hvis du har et versionsnummer på COMODO anti-virus, så vil jeg gerne om jeg må få det, så jeg kan kontakte COMODO igen.

Jeg vil også gerne, hvis du vil prøve at kigge på det link, jeg gav ovenfor, som viser, hvordan man kan checke, om "Finn Arildsen" er med i listen over "trusted software vendors". Det skulle jeg gerne være

Jeg har ikke selv adgang til COMODO anti-virus, så jeg kan ikke selv checke.

v.h.
Finn
Hej Finn.

Hej Finn.

jo du er under trusted i comodo.

comodo internet security premium version 5.4.189822.1355 fuldt opdateret.

ved at deaktivere det der hedder Defense+ i Comodo. kan jeg få lov at køre Condes 8.

mvh
Thomas
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator