Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Postdefinitioner i "Alle poster"

Hej Finn

Jeg tænkte om det ikke var muligt, at postdefinitionerne i "Alle poster" kunne følge størrelsen på de øvrige. Hvis man fx vælger at størrelsen skal være 5x5mm, så følger størrelsen ikke tilsvarende med ned i "Alle poster".

Mvh
Troels
DOF/Søllerød OK
Finn Arildsen
Re: Postdefinitioner i "Alle poster"
June 03, 2005 07:21PM
Hej Troels,

Der er mange forskellige måder at angive størrelsen for postbeskrivelser på.

Hvis man printer løse postbeskrivelser fra menuen Udskriv / Postbeskrivelser, angiver du størrelsen i det felt, som hedder "Felt-sidelængde", og så gælder denne størrelse for alle postbeskrivelser udskrevet herfra.

Hvis man printer postbeskrivelser på kortet, kan du for hver enkelt bane ("alle poster" er i denne forbindelse at betragte som en "speciel" bane) angive størrelsen for postbeskrivelserne.

Endelig kan man - fra menuen Filer / Indstillinger for dette løb / Postbeskrivelser - angive en sidelængde. Denne gælder som standard for nye baner, der oprettes. Og der er en knap, som man kan bruge til at "påtvinge" den angivne længde på alle eksisterende baner.
Dette burde naturligvis også gælde for "alle poster", og denne mangel vil jeg rette ved given lejlighed.

v.h.
Finn

Troels Christiansen
Re: Postdefinitioner i "Alle poster"
June 03, 2005 11:03PM
Tak for dit grundige svar. Jeg er nu fint bekendt med, hvordan jeg kan definere størrelsen, det var såmænd bare om du ville rette, så "alle poster" også kunne blive mindre. Det kan være et problem at få plads til de mange poster på et udsætterkort, når de er 7x7..

Glæder mig du vil rette det yawning smiley)

-Troels
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 62.5 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator