Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Skærm dump og rotation

Hej Finn

Nu skal jeg holde dig lidt beskæftiget i forumet :-)

Jeg tænkte om du ville lave en funktion, hvor man kan eksportere/åbne sit Condes-skærmbillede som et billed til et nyt vindue. I det nye vindue kan man så rotere kortet (billedet), sådan at man f.eks. kan overskue et langstræk i løbretningen. Jeg håber du fårstår hvad jeg mener.

Når man ruller med musen og holder CTRL inde, så virker det for mig som om man skal rulle den 'gale vej', for hhv. at zoome ind og ud. Kan det mon ændres?

Desuden tænkte jeg om ikke du ville have et mere tidssvarende kort på forsiden af din hjemmeside, end et ældgammelt Rude skov kort? Mon ikke Flemming N kan levere dig noget meget lækkert?? Ellers må du få et udsnit af Jægersborg Hegn af mig.

Hilsner
Troels
Finn Arildsen
Re: Skærm dump og rotation
March 10, 2010 01:51PM
Hej Troels

Det med at kunne rotere skærmbilledet er jo en gammel drøm, som jeg blot ikke har været i stand til at implementere, fordi Condes har skullet kunne køre også på ældgamle PC-er. Jeg tror efterhånden tiden er moden til at tage projektet op igen...

Jeg har såmænd ikke tænkt på det med CTRL og zoom... Er der modsat i andre programmer?

Jamen, jeg vil da gerne skifte til et mere tidssvarende kort. Det må jo så også gælde testløbet SampleEvent.wcd, som følger med Condes. Det er nok bedst med et OCAD-kort, så hvis du kan skaffe mig et passende udsnit, som jeg må have lov at distribuere som testkort, så tager jeg meget gerne imod dette.

v.h.
Finn
Troels
Re: Skærm dump og rotation
March 10, 2010 02:26PM
Hej igen

Ja, jeg ved det er ca. 3 år siden jeg skrev i dit forum om samme emne. Min nye tanke, er at hvis man kan eksportere udsnittet som et billede, så er det jo blot billedet man roterer og ikke selve wcd/ocd filen..

Jeg mailer dig ang. kortudsnit.

Troels
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator