Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Definition af startpunkt

Posted by Lars Munch 
Definition af startpunkt
May 13, 2004 03:23PM
Til et enkelt løb forsøgte jeg at bruge Condes kun til at lave postdefinitioner, d.v.s. ikke til banepåtrykning, postkoordinater og automatisk beregning af banelængde. Jeg bruger heller ikke kortet som baggrund. Hvor skal jeg gå hen for at definere startstedet? Så længe jeg ikke har defineret startsted, er banerne ufuldstændige, og jeg kan ikke en gang få vist definitionerne banevis. I det vindue, hvor jeg vælger poster til hver bane, er der en lille browse-knap, som formentlig bruges til at vælge mellem flere startsteder, der skal være defineret på forhånd. Så længe jeg ikke har defineret startsteder, giver denne browse-knap mig selvfølgelig heller ikke noget at vælge imellem. Dermed er jeg tilbage ved problemet, at jeg ikke kan finde ud af, hvor jeg skal definere startstedet. Jeg har heller ikke fundet noget om det i "Help".

Finn Arildsen
Re: Definition af startpunkt
May 13, 2004 05:57PM
Hej Lars

Jeg kan godt se, at det ikke er særlig gennemskueligt, når man ikke definerer poster mv. direkte på kortet, men start og mål er i virkeligheden specielle "poster", for hvilke man har valgt posttypen "Startpunkt" eller "målpunkt".

Så for at oprette en start, lav en ny post, og ændr posttypen til "Startsted". Det gøres i rullegardinet lige nedenunder, hvor postens beskrivelse defineres.

v.h.
Finn

PS: Jeg vil forsøge at gøre dette lidt mere gennemskueligt, også for de, som ikke bruger kortet som baggrund.
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 62.5 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator