Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

PRÆ-O baner

Posted by Jens Søndergaard 
PRÆ-O baner
May 13, 2004 12:03PM
TIl udarbejdelse af PRÆ-O baner er der under valg af posttype mulighed for at vælge mellem Præ-o (A-C), Præ-o (A-D) og Præ-o (A-E). Var det muligt at få endnu en mulighed "Præ-o (A-cool smiley". Den mangler vi nemlig sommetider under udarbejdelsen af begynderbaner.

MVH

Jens Søndergaard
Finn Arildsen
Re: PRÆ-O baner
May 14, 2004 10:41PM
Hej Jens

Godt at høre, at I har nytte af Condes til Præ-O-baner. Det er rigtigt, at "A-B" muligheden ikke findes i dag - dette skyldes - som du nok har gættet - at dette ikke normalt bruges. Men hvis det er noget, I har brug for til begynderbaner, vil jeg naturligvis gerne tilføje den mulighed ved lejlighed.

Jeg er også opmærksom på, at muligheden for at sætte en retningspil i rubrik H også mangler. Dette vil jeg også tilføje ved lejlighed.

v.h.
Finn
Author:

Your Email:

Subject:

Attachments:
  • No file can be larger than 62.5 MB
  • 5 more file(s) can be attached to this message

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator