Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Postbeskrivelser

Posted by Mogens Hansen 
This forum is currently read only. You can not log in or make any changes. This is a temporary situation.
Postbeskrivelser
October 26, 2007 08:30AM
Jeg har fremstillet nogle baner i Condes 8 for Kano og Kajak. Da de ikke er så øvede og jeg skal printe kortene er jeg stødt på følgende.
Der er tale om samme første og sidste post så postbeskrivelsen kommer til at se lidt underlig ud, men jeg kan ikke finde ud af hvorfor og hvordan jeg kan undgå det. Se print screen.

Med O-hilsen
Mogens
Attachments:
open | download - New Picture (43).bmp (2.88 MB)
Finn Arildsen
Re: Postbeskrivelser
October 26, 2007 09:41AM
Hej Mogens

Dette "fænomen" opstår, hvis strækket fra sidste post til mål blevet markeret som "Følg snitsling"

Du kan fjerne denne markering ved at dobbeltklikke på strækket og fjerne det relevante flueben i det dialog-vindue, som åbner. I og med at start og mål er sammenfaldende, så kan det godt være, det er nødvendigt at flytte mål (eller start) midlertidigt for at kunne ramme det rigtige af de to sammenfaldende stræk.

Det er i hvert fald en mulighed. Men der kan være andre.

Man kan sige, at Condes nok burde ignorere markeringen på strækket, når det går til mål, og kun vise den markering, som målpunktet angiver. Det vil jeg prøve at indarbejde i en snarlig opdatering.

v.h.
Finn