Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Printproblem

Posted by Lars Lindstrøm 
Printproblem
March 26, 2007 09:24AM
Hej Finn

Jeg har konstateret et problem når jeg printer fra Condes.
I forbindelse med banelægningen til den ugentlige KC-træning, så sidder jeg meget nøjagtigt og placerer enhver post præcist. Desværre er printresultatet meget forskelligt, i hvert fald så sker det stort set altid at et stort antal poster sidder skævt(på printet). I starten mistænkte jeg printeren, men efter at have exporteret banen til OCAD og printet derfra, er jeg nu overbevist om at problemet ligger i Condes(eller Condes's anvendelse af printerdriveren). Fakta er at OCAD printer banen perfekt, og alle poster sidder lige i skabet.

Printeren er en Brother HL2700CN med nyeste driver.
Condes version 7.5.10
OCAD Version 9.3.8

Hvis du har brug for filerne, så skriver du bare en mail.

Iøvrigt, så stor ros til Condes's udskrift iøvrigt. Kvaliteten bliver MEGET bedre end OCADs, desværre bare med denne udnøjagtighed som er lidt træls.

Lars
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator