Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

klasseoversigt

Posted by Nicolai Kliem 
This forum is currently read only. You can not log in or make any changes. This is a temporary situation.
klasseoversigt
February 20, 2007 10:11PM
Hej Finn

Jeg har netop lavet baner til et kredsløb. Jeg vil gerne skrive en klasseoversigt til instruktionen med: klasse banelængde antal_poster
Men når jeg klikker på klasse oversigt, får jeg blot klasse og banenr.
Er der en mulighed for at eksportere en klasseoversigt, som jeg efterlyser, sådan at den let kan læses ind i et tekstbehandlingsprogram. Ellers vil jeg gerne foreslå sådan en funktion.

mvh
Nicolai Kliem
Farum OK
Finn Arildsen
Re: klasseoversigt
February 20, 2007 10:16PM
Hej Nicolai

Klasseoversigten viser oversigten over hvilke klasser, der findes, og hvilken bane, den enkelte klasse løber.

Baneoversigten viser oversigten over hvilke baner, der findes, og for hver enkelt bane vises postnumrene, banelængde m.v.

Den oversigt, som jeg tror du efterlyser, findes desværre ikke endnu. Jeg har planer om at lave den i Condes 8, som er på trapperne, men den kommer nok desværre ikke med i allerførste udgave af Condes 8. Den står højt på prioriteringslisten, ligesom det står højt på prioriteringslisten, at alle oversigter skal kunne kopieres over i tekstbehandlingsprogrammer og lignende.

v.h.
Finn