Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Flere kort

Posted by Andreas 
Flere kort
November 22, 2006 07:52PM
Hej Finn..

Jeg har fået et lille problem.. Jeg er ved at lave et løb, hvor der er flere kort på samme kort. (Små udsnit over detaljerede områder) Håber du forstår.
Jeg skal have banen til at stoppe et sted, og forsætte et andet sted på samme "papir".

Og så også tilbage igen senere, men ved ikke hvordan det skal løses...

Håber du kan hjælpe...

Mvh
Andreas
Finn Arildsen
Re: Flere kort
November 22, 2006 10:01PM
Hej Andreas

Dette emne (eller i hvert fald et, som er meget beslægtet) er behandlet under overskriften "Kortvend" et par gange tidligere i dette forum.

Se gerne, hvad der står skrevet dér.

Kort fortalt -- der er ingen lette løsninger på dette i Condes ver. 7. Håber, det bliver muligt at lave en god løsning i version 8.

Du er naturligvis velkommen til at kontakte mig igen.

vh.
Finn
Hej
Jeg ønsker at bruge samme post nummer flere gange på samme bane, men ikke samme post placering, det vil Condes ikke accepterer.
Er det noget der kan ændres på ?
Finn Arildsen
Re: brug af samme post nummer flere gange
June 24, 2013 10:19AM
Hej Lars-Ole

Det kan godt være, at du er nødt til at oplyse lidt flere detaljer om hvad du prøver på at lave :-) Jeg går ud fra, at det ikke er sådan, at du vil placere den samme post flere steder i terrænet, men at det er noget specielt med kortet, der gør, at du vil have den samme posts cirkel flere steder?

v.h.
Finn
Author:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator