Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

"Rotation" af kortet

"Rotation" af kortet
September 27, 2006 12:30PM
Hej Finn

Jeg savner en funktion, hvor det er muligt at dreje kort og bane omkring et punkt (skærm-, eller kort centrum), således, at man kan læse strækkene "rigtigt", og evt vejvalg kan lures uden, at man behøver at printe.

Er du med på, hvad jeg mener, og kan det teknisk lade sig gøre?

Hilsner
Troels
Finn Arildsen
Re: "Rotation" af kortet
September 27, 2006 12:48PM
Hej Troels

Det er sådan en funktion, som jeg håber, jeg engang får tid til at lave. Det kunne være sjovt og nyttigt.

Inden da bliver det imidlertid nok desværre nødvendigt at erkende, at det ikke længere er muligt at understøtte Windows 95/98/SE.

v.h.
Finn
Troels Christiansen
October 23, 2006 11:24PM
Fint, så har du det i hvert fald med i overvejelserne smiling smiley
Christopher
December 03, 2014 10:43AM
Blev der nogensinde lavet sådan en funktion? Nu har jeg kigget efter den i noget tid :-)

Mvh Christopher
Finn Arildsen
December 03, 2014 10:59AM
Hej Christopher

En sådan funktion findes endnu ikke. Der er desværre begrænsninger på hvor meget det er muligt at udrette som fritidsarbejde. Men jeg så geren sådan en funktion.

v.h.
Finn
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator