Condes course setting
Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Postkontrolnumre

Posted by Kristian Øllgaard 
Kristian Øllgaard
Postkontrolnumre
September 07, 2006 08:26PM
Hej Finn..

Jeg fifler lidt med at prøve at lave en MicrO-bane. Til der formål skal kontrolnumrene på "snydeposterne"/gaflingerne gerne skjules, så der kun står postnummeret. (F.eks ved post 9, står der 9, men intet kontrolnummer). Bedst ville det være, hvis der ikke var kontrolnumre på nogen af posterne i postbeskrivelsen.

Kan man det i Condes? (Hvis ikke, ville det være grunden til, at jeg ikke kan finde ud af det).

Sådan som jeg har set det gjort, er at strege numrene ud med sort tusch efter print, men det virker lidt primitivt efter vore dages computermålestok.

mvh
Kristian
Finn Arildsen
Re: Postkontrolnumre
September 07, 2006 08:34PM
Tja, men for øjeblikket er det med at strege numrene ud eller bruge fumleblæk nok desværre det bedste forslag, jeg kan give.

v.h.
Finn
Author:

Your Email:

Subject:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
This is a moderated forum. Your message will remain hidden until it has been approved by a moderator or administrator